Höga berg och djupa hav.

Publicerad 2014-03-21 23:16:00 i Allmänt,

Dagens lärdom blir att det finns tre demokratimodeller också. Den samtalsdemokratiska modellen, den deltagardemokratiska modellen och den konkurrensdemokratiska modellen. Hur de står sig till journalistiken tänkte jag bespara er, det är för långdraget. 
Skolveckorna flyger iväg klyschigt nog och jag hinner knappt vakna förns jag ska gå och lägga mig igen. 
Jag har för mig att 2011 och 2012 var två väldigt bra år. Jag brukar drömma mig tillbaka ibland. Nu stoppar jag innan åldersnojan blir för häftig här och jag börjar säga saker som "vart tog tiden vägen?". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela