Bakslag.

Publicerad 2014-03-15 16:14:38 i Allmänt,

Efter kalas hos 10-åringen André blir det nu helgplugg. Jag och "Medierna & demokratin" umgås idag. Vi pratar om mediepolitiska system i världen. Visste ni att det finns tre stycken? Den liberala som finns i USA bland annat, den polariserande pluraliska som finns i Grekland till exempel och den demokratiskt korporativa som vi i Sverige har. Dagens lärdom.
Vårens bakslag pågår utanför fönstret men alla har vi ju våra dåliga dagar, våren kan ju inte alltid vara på topp. Jag har överseende med det. 
Hare gött på er helg, hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela