14.02.17

Publicerad 2014-02-17 22:17:30 i Allmänt,

Och nya delkursen börjar med rivstart. Jag jagar begagnad studentlitteratur men det är svårt. I stort sett all vår litteratur måste vara uppdaterad och utgiven så nära inpå det här året som möjligt vilket gör den svår att hitta begagnad. Har lyckats med två böcker dock, vilket är en vinst. 
Det sägs att den här delkursen är den tyngsta och svåraste vi har att vänta oss så pressen ligger på alla. Den lindrades med solen som idag tittade fram och dansade in genom glaset i vår föreläsningssal. 
Mina klasskamrater sög åt sig av strålarna. Vårkänslor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela