Kräftornas månad.

Publicerad 2014-08-10 19:00:32 i Allmänt,

Och livet går vidare i Stockholms-förorten. Kommer sommaren någonsin att ta slut? Hoppas inte. Jag kan inte ens tänka mig längre hur vinterkylan känns och även om tre månader sommarlov är långt så är jag inte redo för kylan riktigt än. Behöva släpa på vinterkläder i högskolekorridorerna, trängas på pendeltåget, vandra genom slask och vakna till ett evigt mörker! Men vi tänker inte mer på det nu när solen skiner och himlen blir rosa, gul, orange och röd på kvällarna. Augusti är ju kräftornas månad och jag ser fram emot att få äran att äta dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela