Nytt i Flempan

Publicerad 2014-04-07 20:19:00 i Allmänt,

I morgon bitti klockan 9.00 är det premiär för arbetet med "Nytt i Flempan" som är Södertörns högskolas journalisters nya tidning för hela Flemingsberg och Huddinge. Vi som går första terminen på JMM ska samarbeta med tredje terminarna och producera en webb-tidning för Flemingsberg och Huddinge. Detta ska pågå i en månad från och med i morgon men vi arbetar i två skift på två veckor. Det ska bli väldigt spännande att få se vad Flempan har att erbjuda i nyhetsväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela