Det som du alltid glömmer.

Publicerad 2013-12-03 19:50:57 i Allmänt, Häng med!,

Kanske är dags att ta sig i kragen i morgon och trippa iväg till skolan. Det här med att vara vuxen och plugga på högskola, ta ansvar, är verkligen superkul, man har inte tid med någonting, inte ens med att vara sjuk. 
Men jag ska inte gnälla för mycket. Jag har i alla fall en skola att gå till. 
 
Jag skulle gå ner och hämta en grej i bilen tidigare. När jag kom ner i källaren märkte jag att jag hade glömt bilnyckeln. Brukar bli så. Då fick jag gå dubbelt så många gånger som jag hade tänkt från början. Jag som varken supit, rökt, sniffat, eller på annat sätt knarkat, bort mina hjärnceller borde kanske kunna komma ihåg så enkla saker. Nä. 
 
Det var två av dagens tankar. Klart slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela