Måndag klockan 22.32.

Publicerad 2012-08-27 22:31:00 i Listor.,

1. Var är din mobiltelefon? I fickan. 

2. Var är din andra hälft? För långt bort. En timme, minst. 

3. Ditt hår? Halvlångt, halvblont, halvbra. 

4. Ditt humör? Trött.

5. Din dagsplan? När dagen började var den att klara av en körlektion. Det gjorde jag också.

6. Det bästa du vet? Att kramas ligger väldigt högt upp på listan.

7. Din dröm i natt? Jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer. Gråter lite över det.

8. Ditt livsmål? Någon gång ska jag bli proffesionell skådespelare.

9. Rummet du är i? Vardagsrummet. 

10. Din hobby? Fota, skriva och att spela teater. Det var fler än en men...

11. Din skräck? Att fastna på ett jobb som egentligen bara är ett "mellanjobb".

12. Var vill du vara om sex år? På en scen kanske.

13. Var var du igår kväll? Hemma. 

14. Vad är du inte? Sliskig..?

15. En sak du önskar dig? Världfred. Om det inte ska vara lite mer konkret som en häst.

16. Var växte du upp? I en förort här i Stockholm. Växer fortfarande upp i den.

17. Det senaste du gjorde? Tittade på tv.

18. Dina kläder? Röda pyjamasbyxor, grått linne och en stor fleecetröja med brännhål i.

19. Din tv? En platt sak.

20. Ditt/dina husdjur? Fem katter, två ankor och ett tjugotal höns. Fast mest är det två katter, Gosan och Busan.

21. Din dator? En Macbook pro.

22. Din bästa ägodel? Oj. Min iPhone.

23. Saknar någon? Min pojkvän.

24. Din bil? Mammas bil är en röd Nissan.

25. Något du inte har på dig? Brukar inte använda byxor. Tycker inte att jag passar i det, fast ibland vill jag kränga på mig ett par slimmade, svarta jeans med hög midja. Suck.

26. Favoritaffär? Tråkigt nog H&M. 

27. Din sommar? Kort men trivsam.

28. Älskar någon? Ja. Tänk vad livet hade varit tråkigt annars. 

29. Favoritfärg? Grön. Eller vinröd kanske...

30. När skrattade du senast? Sorgligt nog åt "Färjan 4" på tv för en stund sedan...

31. När grät du senast? Kommer inte ihåg.
 
Listan kommer från "Isabelle Pedersen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela