Han visade inte så ofta personliga känslor.

Publicerad 2011-03-28 17:36:17 i Allmänt,

Det var vinter sen blev det vår sen blev det vinter igen och sen vår. Det blev vinter och nu är det vår IGEN! Mars är sannerligen en riktigt lynnig månad. Vi får ta vara på den sol som kommer och med den värmen.
Jag har undersökt och fått reda på att jag fick VG/MVG i slutbetyg i naturkunskap. Det är två betyg för de som inte fattade och sist jag kollade ska man bara ha ett betyg i slutet av kursen. Jag måste snacka med henne asså. Jag glömde dock på lektionen. Jag brukar glömma.

Just nu har jag lite ont i huvudet och funderar på om jag ska ut och springa efer middagen. Jag har t.o.m. bytt om till de rätta springarkläderna! Mina epic joggingtights, sportbehå och vit tröja. Varför det var så viktigt att berätta vet jag inte.  

Jag märker hur trist jag skriver men ni får stå ut. Det är i alla fall en text med ord som bildar meningar, förhoppningsvis. 

Vi hörs väl senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela