Tassar som trippar och klor som river på en kall isig väg

Publicerad 2011-01-30 19:12:16 i Allmänt,

Inser att gårdagens rubrik inte riktigt passade med texten. Sorry paps.

Jag måste göra ett erkännande. Att köra bil är snäppet bättre än att spela teater. Jag kan inte riktigt förstå att jag sa det där precis men det är sanning. Jag har blivit beroende!
Nu ska jag sticka till en optiker så fort som möjligt och få mitt intyg så att jag kan skicka in mina papper och faktiskt få tillstånd att köra på riktigt. Ja, jag, Nina har varit olaglig idag. Det trodde ni inte va? Så kan det gå.

Nu ska jag sluta skriva för idag.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela