Bianca.

Publicerad 2011-12-29 19:11:53 i Allmänt,

Jag sitter nu mitt i den mörka skogen i Knivsta och halvsover. Har övningskört för första gången på en månad men det sitter i kroppen än. Det regnar även här och jag börjar tvivla på att det kommer någon snö varken nu eller nästa år. Det är synd för jag älskar verkligen när det blir sådär tyst och vitt överallt. Katterna har fått sin tjocka vinterpäls så jag hoppas de får användning av den.
Jag har ju firat jul med min käre far och Lotta också. Jag fick en ansiktsångmaskin. De tyckte att jag hade lite smutsigt ansikte. En minneslåda också med fina saker i och en drömtydningsbok.
I morgon är det två dagar kvar av det här året. Och vi ska gå och se Tintin på lilla biografen. 

Kommentarer

Postat av: Claes

Publicerad 2011-12-30 02:10:35

Go clean your dirty dirty mouth!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela