Large plant of cocain

Publicerad 2011-04-27 22:52:27 i Allmänt,

Franska var det ja...jag säger inget mer om det helt enkelt.

Bokade Fred&Kärlek igår!! Fan vad najs det ska bli! En hel vecka med massa glada människor i svettiga kläder som lajar runt. Tält som blir varma i sommarsolen och musik som dånar ut över nejderna. Dessutom får jag åka med mina fina vänner som betyder så otroligt mycket för mig. Jag har insett att jag i stort sett planerar mitt liv runt dem. Lite som en förälder som planerar sitt liv runt sina barn. Sorgligt eller inte, så är det.

Nu ska jag sova för jag är överkörd av ett fett nationellaprov! Dessutom ska jag fixa iordning en hel tidning imorgon från 9 till 16. Wish me luck.

Btw, om en 7 dagar, 12 timmar och 22 minuter fyller jag 18 år. Fun times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela