Älskade Livet...

Publicerad 2010-11-28 02:43:48 i Allmänt,

Tonerna från "Hang with me" ljuder från rummet bredvid. Mamma tittar på vår nya tv i vårt nya hem. Jag sitter i min gamla säng i mitt nya rum och tittar på mina flyttkartonger som står staplade på varandra mitt i rummet. Ja väger mellan att sakna och inte. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag bor för mycket i det förflutna. I sommardagar vid poolen, i vinterkvällar med en brasa, i att se Soffan i trädgården mitt emot och bara springa ut barfota på gatan och prata och i att veta att "vad som än hände...".

Livet går inte alltid som man hoppats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela