Skola, jobb och mys.

Publicerad 2015-09-06 14:33:00 i Allmänt, Häng med!,

Det är september och regnet smattrar på balkongtaket. Jag ligger som vanligt under en filt i soffan med en katt på bröstet och datorn på magen. En ny termin på Södertörn har börjat och vi sitter framför datorskärmarna hela dagarna och lär oss html-koder och css. Jag har övat här på bloggen, som ni kanske ser. 
Sedan sist jag uppdaterade har jag fått jobb på Buttericks här i stan. Jag trivs som fisken i vattnet. Ser fram emot nästa jobbtillfälle varje gång jag går därifrån. Snart kommer halloween också, och då blir det full rulle på jobbet. På jobbet, ja, jag kan säga så nu. 
Nu ska jag koda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela