Sol.

Publicerad 2015-03-13 17:16:45 i Allmänt, Häng med!,

Och våren kom tillbaka till oss. Blå himmel, knoppar och torra trottoarer som väntar på att bli sopade. Och nu är det fredag igen. Det verkar som att tiden går fortare ju äldre man blir. Fem minuter är inte längre vad de en gång var.
Det blir en innekväll i kväll. Jag ska laga lite soppa till middag. Mums. 
 
 
Dagens fundering: Är det så svårt att lyfta handen från ratten när jag tackar för att du stannar vid ett övergångsställe? Jag bara undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela