Midsommar.

Publicerad 2014-06-22 00:38:12 i Allmänt,

Midsommarafton firade jag tillsammans med Carro och hennes familj, mamma, Sofies familj och Vickans familj ute på Ekerö. Midsommarlunch med massa mat, midsommarstång och en höstlik kyla. Jag trotsade vädret och gick barbent hela dagen. Är det midsommar så är det! På kvällen åkte Carro och jag hem till henne och hade fest med ett knippe människor. Dansade hela natten lång och kom hem klockan 3 på morgonen i vanlig ordning. Därför har midsommardagen spenderats under en filt i Soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela