Att sova till halv tolv.

Publicerad 2012-01-31 13:27:56 i Allmänt,

Jag borde egntligen sitta och jobba med antingen projektarbete eller ett personporträtt om mig själv eftersom jag har studiedag men jag tittar på TV istället. Jag ska åka och jobba om en och en halv timme. Det är lite jobbigt att jobba så långt bort ibland. Å andra sidan är det mest att sitta på bussen i en timme. Det är inte så farligt. Jag ska definitivt inte klaga.
Min fortsatta vecka ser ut såhär:
  • Tisdag: STUDIEDAG!
  • Onsdag: Projektarbete med Carro
  • Torsdag: Jobba, teater.
  • Fredag: Fota Vickan i snön.
  • Lördag: Dokumentärfilmning med Kollektivet Kotten.
  • Söndag: Sova.
Intressant va? Nu vet ni vad jag ska göra med mitt liv den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela