Lillebror, bli som jag när du blir stor

Publicerad 2010-06-30 21:14:17 i Allmänt,

Nej men tjenare igen då mina små fetisar!
Dagen har spenderats med en mycket fin vän vid namn Victoria. Vi drog iväg till Waldemarsudde och picknickade och lekte fotografer/modeller. Det finns mycket i Stockholm som man aldrig sett fast man är schtekare på Stureplan 24/7. Waldemarsudde är ett sånt ställe, det borde alla se en gång i livet. Små lusthus och stora ekar är vardagsmat där dessutom pryder väderkvarnar varje gathörn. Imorgon ska vi resa till pendelns alla stationer och picknicka på den som ser mysigast ut :P
Vi ses kanske då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela