Böghög, lebb.............beb?

Publicerad 2010-01-31 21:19:00 i Allmänt,

Mitt huvud är nu fyllt med Machiavelli hit och Lorenzo dit. Har bestämt mej för att läsa "Fursten" till imorgon... Se hur det går. Bara 122 sidor kvar, av 132 :P
Historian ligger över mej som en för tung böghög och jag vet inte riktigt hur det ska kunna produceras 33 små böcker inom en vecka men det är väl bara att jobba på antar jag :)
Har bestämt att jag ska se "Till Vildingarnas Land" med de små damer som vill :D Inget bestämt, bara jag som har kommit på det.
Imorgon ska jag upp halv 6 igen...det positiva är att jag tror att jag har studiedag på tisdag :D Då ska jag festa loss med mina vänner: Romeo och Julia ;)
Jag gjorde slut med Bella och Edward förra veckan så de kan jag inte festa med. Det blir inte samma sak när man vet vad som händer...
Nu ska jag snacka lite med Sara och sen krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela