Carpe Diem

Publicerad 2009-07-31 13:41:26 i Allmänt,

Sista dagen. :(. Imorgon börjar ångesten smyga sej på när man märker att oj! det är bara 20 dagar kvar tills jag måste gå upp tidigt för att jag måste, inte för att jag väljer det själv. 20 dagar kvar tills man blir en robot i någons våld. Men jag mår bra :)

Idaaaag, ska jag vara ute lite tror jag... Jag har inte bestämt mej. Jag tycker att den som harhand om vädret kan ge oss mer sol, så att vi slipper oroa oss för att vi så fort vi kommer ut ska frysa. Det är ju sol nu men vem vet, molnen kan vara elaka ibland.

Jaja, nu går jag och ni ser mej nog inte förns ikväll.

WOLLIE BOLLIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela