Besatt.

Publicerad 2011-08-30 22:46:42 i Allmänt,

BRUKAR DU KOMMA I TID:
JA! Det finns nog ingen som är så punktlig som jag. Även om det bara tar 10 minuter att gå så går jag 20 minuter innan för att vara HELT säker på att komma i tid. Att vänta på folk är bland det värsta som finns. Om jag skulle vilja vänta så hade jag inte kommit i tid.

HAR DU BRA KONDITION:
Om man räknar att kunna gå upp för 48 trappsteg utan att helt kollapsa räknas som bra kondition så ja. Annars kan man väl säga att jag har ganska sjaskig kondis.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I fredags när jag och två av mina bästisar var på grönan och lyssnade på Bo Kaspers Orkester. Vi skulle ta en sån där bild på alla tre när en person håller upp kameran framför.....den ligger här nere någonstanns.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nja. Om jag försöker för mycket så blir jag sämre. Det är någon förbannelse över mig.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Idag. Begravning.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja. Den var som alla andra kvällar hemma.

ÄR DU NYTTIG:
Nej. Jag skulle inte vilja påstå att jag är speciellt nyttig utav mig. Synd det.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv tio.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jises! Det måste ha varit Sing-Star hemma hos Carro.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
GTA kommer högt upp på listan. Bara för att man får ta ut alla aggressioner i det.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Har ingen aning. Troligen en vinare. Jag vet inte. Aldrig provat.

JAG SOVER:
Helst i rena lakan.

VAD SA DU SENAST?
"Nej mamma, det är bra."

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
JAPP! Det var epic awesomeness! Smuts och bakterier överallt men det gjorde ingenting för vi hade världens bästa grannar och fick se The Ark.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En exakt plan över vad jag ska göra som projektarbete. Tjat, tjat.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, de är rätt söta. Mest sneakers dock, Converse är min svaghet.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Det blir stopp ibland." till mamma om avloppet i duschen.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jadå.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ne. Synd.

HAR DU KÖRKORT:
Inte än men snart så!

ÄR DU ENSAM NU:
Ja.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Torsdag!

Listan är lite modifierad och från igår...

Den här listan är snodd av Niotillfem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela