Igenochigenochigenochigen.

Publicerad 2014-10-29 23:34:00 i Allmänt, Häng med!,

Klar med senaste TV-inslaget. Jag intervjuade en arkitekt vid Sergels torg. I regnet. Kameran kostar flera tusen så den fick stå under tak. Därför blev det mörkt. Så jag överexponerade. Och glömde ställa in skärpan. Men skolan är till för att lära sig nya saker i. Så jag gjorde det. Så himla tråkigt inslag egentligen. 
Annars träffade jag Elina idag. De där senaste månaderna flög liksom iväg och det blev oktober-snart-november. Så himla tråkigt blogginlägg egentligen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela