Nu lyser ängarna av sommarns alla blommor...

Publicerad 2014-06-09 19:44:00 i Allmänt, Fotografen., Häng med!,

NU är jag klar med hela första terminen på Journalistik och Multimedia-utbildningen! Sista chansen på första tentan vi skrev var idag, säger inget mer om det. Sommarlovet väntar nu! Kanske det bästa på hela året! 
Äventyren börjar redan i morgon med spa på dagen och sedan en tripp till Nibbla med tre av kottarna. Carro, Soffan, Vickan och jag själv fick presentkort på en behandling i, hör och häpna, studentpresent. Ja, det är två år, idag faktiskt, sedan vi var hemma hos Carro på hennes mottagning och fick gemensamma presenter. Känner mig så gammal när jag tänker på det. Längtar tillbaka, som vanligt. 
Vi firar med lite bilder tycker jag.
Här hemma är blommorna också håriga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela