Upptagen.

Publicerad 2014-01-06 13:49:00 i , Allmänt, Häng med!,

Jag har inte gått upp ur sängen idag. Jag tänker ligga här tills jag är klar med min essä om skrivande och feminism. Jag vet att om jag går upp och sätter mig och äter frukost kommer jag aldrig igång med skrivandet igen. Så nu ligger jag här. Med två och en halv sida kvar att skriva och damm i hjärnan. Men det ska gå! Jag läste idag att optimister lever upp till 7 år längre än pessimister så det är dags att vända på steken och bli glader. 
Igår hade Soffan födelsedagsmiddag och vi experimenterade lite med eld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela