Så handlar alla mina låtar om dig.

Publicerad 2014-04-05 00:01:28 i Allmänt,

Måste tipsa, för att jag tycker att Sandra verkar vara en så bra person! Tog två kvällar så var den slut. 
Den handlar om en trasig och förvirrad 15-åring som letar, efter allt som livet handlar om. Utformad lite som en dagbok med korta stycken ibland bara på en halv sida. Mycket "knixighet" som förmodligen Sandra själv skulle säga. 
Ett enkelt och beskrivande språk vilket gör alla metaforer och meningar till delar av en själv. Fin debutroman! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela