Alldeles som vanligt.

Publicerad 2013-03-29 18:17:00 i Allmänt,

Nu har det gått en tid och jag börjar må som jag brukade göra när jag mådde bra. Verkar som att de flesta har hamnat i någon slags vinterdepresion den här vintern, och även jag. 
Idag är det långfredag och mamma och jag har flugit omkring. Vi flög inte till blåkulla utan till Bromma Blocks och shoppade lite. Kom hem med klänningar som jag kanske inte behöver och en och annan onödig pinal till min garderob. Vi åt en väldans god räkmacka på Erssons. Ett helt berg av svenska räkor på ett grovbröd med majonäs och sallad. Helt underbar helt enkelt. 
Resten av kvällen ska det ätas wok och sen bär det av hem till Sara på fest med Heavy Tiger och deras finnekompisar. 
Påskris á la Hjalmarsson.
 
 
Ps. Å, ni som känner för det kan komma till Olearys i Sumpan i morgon klockan 22. Då spelar Heavy Tiger i Stockholm för första gången på väldigt länge och de är grymma. Kom kom! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela