8 månader.

Publicerad 2013-03-09 20:04:03 i Allmänt,

Idag har min älskling stått ut med mig i åtta månader. Känns bra.
Melodifestivalfinal också som ska tittas på med fasa i tankarna. Om Sean Banan vinner förlorar jag hoppet i det svenska folket och kommer skämmas över att vara just svensk när ESC går av stapeln i Malmö. Jag kan våga påstå att jag börjar gråta. 
 
Solen har börjat väcka mig på morgnarna vilket jag faktiskt är tacksam över för nu är jag trött på vintermörkret och den ångest det medför. Jag välkomnar solljuset! Drar upp mina persienner, riktar ansiktet mot himlen och njuter! Nu ska bara kylan och minusgraderna försvinna så att vi kan sätta på oss tunnare jackor och traska omkring på det knastrande gruset i vårskorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela