25 September 1993.

Publicerad 2012-09-29 13:57:54 i Allmänt,

Förkylningen släpper mig inte en sekund. Vaknade i morse av att jag knappt kunde andas så jag försöker vara hemma och kurera mig så att jag inte behöver vara hemma från jobbet så mycket kommande vecka. 
Dagarna flyter på och igår var jag på födelsedagsmiddag hemma hos Karro som fyllde 19 i onsdags. Vi fick lax med apelsin-och saffransmarinad, till det rotfrukter i ugn och en saffrans-och gräddfilssås. VÄLDIGT gott.
I torsdags repade jag August Strindbergs pjäs "Moderskärlek" tillsammans med Magdi, Amy och Hanna. Vi har fått äran att spela upp sex minuter av den på Stockholm stadsteaters Klarascen den femtonde oktober vilket känns himla fint och stort. Eftersom det i år är 100 år sedan Strindberg dog så är det olika tillställningar till hans ära runtom i landet och det här är en av dem.
Hela pjäsen spelar vi den elfte, tolfte och sextonde oktober.
11 och 12 oktober 19.00 Kulturskolan Brommaplan
16 oktober 19.00 Kulturskolan Östermalm
Party-Karro!
Frulle på jobbet. Fredagar får vi äta där, mamma gör jättegod frukost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela