Koldolmar.

Publicerad 2012-01-29 20:47:29 i Allmänt,

Vänner är något av det finaste som finns. De är som sockervadd.
Gårkvällen spenderades hemma hos Karro med Soffan, Carro och Vickan. Vi gjorde ingenting annat än att sitta i soffan hela kvällen, äta socker och dricka te. Vi pratade om kärlek, kroppsvätskor och om varför man inte får sprida askan av en död person var som helst i Sverige. Allt mellan himmel och jord alltså och ibland satt vi bara helt tysta. Jag älskar er för ni är inte bara mina bästa vänner, ni är min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela