04.23.

Publicerad 2012-02-26 04:23:53 i Allmänt,

Klockan är nu 04.16 på morgonen. Jag ligger och lyssnar på Molly Sandén. Så kul har jag det. Jag borde kanske stänga ögonen och sova.
Heavy Tiger levererade som vanligt och fick Dick Turpin att dunka i takt med musiken. Vi sålde rikligt med merch vilket är så jäkla roligt. Nu går cirka sju pers omkring med en Heavy Tiger-tröja med låtarna i öronen. Mitt hjärta blir varmt bara jag tänker på det.
I morgon ska jag gå upp tidigt så att jag kan gå somna på kvälle....nej just det. Jag har ju sportlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela