Give me the keys to my new kingdom

Publicerad 2010-10-31 23:42:38 i Allmänt,

Det är just nu ca 30 dagar kvar tills jag MÅSTE lämna mitt paradishem som jag levt i hela mitt liv. Jag vet att jag pratar väldigt mycket om det här men jag har aldrig haft en mer crucial förändring någonsin. Inte ens att börja gymnasiet kan tävla med det som händer nu. Att flytta har jag aldrig velat göra. En del av mig sitter i det här huset och det kommer bli svårt att lämna den delen efter sig och börja om på ett nytt liv. I alla fall i en ny bostad. Åh, nyss var det ett halvår kvar och nu är det bara en månad. VEMOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela