TYST DET HÄR ÄR MITT KALAS OCH JAG SKA PRATA ENSAM MED EBBA!

Publicerad 2010-05-28 21:52:17 i Allmänt,

WOHO! Vi ägde skitren ur allt och alla med vår sista (elleeeer?) föreställning :D Blev så HIMLA bra!
Nu sitter jag med en tom tallrik framför mig. Den ska strax fyllas med potatisbullar, bacon och kesomajs igen :D MAT!
Helgen kommer att bli som ett bombnedslag...jag ska hinna med följande:
x Picknick med slummisarna
x Göra klart historian
x Ta det lugnt
x Gå till optikern
x Facebook!

Ja, det är så det ser ut de sista veckorna innan sommarlovet :D
Nu ska jag käka mer!

P.S. Gissa vem som har köpt "Ebba och Didrik" och "Den Oändliga Historien" på DVD!? :D D.S.

Kommentarer

Postat av: poop-eye

Publicerad 2010-05-29 22:59:04

Ja vi ägde.tredje gången gilt.underbart. Poop-eye är så nöjd med blondie. (hoppas du ser detta inlägg btw, du har väl inte tappat linsen? :O)

Åh Ebba och Didrik var bäst! vi ses på avslutningen. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela