Fan

Publicerad 2010-05-29 02:08:38 i Allmänt,

Sitter i sängen och bajsar ut ord om regnskog och urskog på ett word-dokument...SÅ trött!
Måste dock plugga nu, har inte tid annars. Det är skönt med helg...
Har skickat insändarna till DN, SvD och Mitt i Västerort nu också. Media är ett av de största vapnen, det har bl.a. Anneli lärt mig ;)

Gosan snosar bredvid mig. Mitt ständiga stöd i livet. Det finns ingen som hon och kommer aldrig att finnas. Jag har tänkt många gånger på vad som skulle hänt om hon inte funnits. Jag skulle förmodligen vara emo. Hon accepterar mig för den jag är, på riktigt.

Imorgon får jag inte sova särskilt länge. 12, som längst...
Även om jag vill ha sommarlov NU så vet jag vad som väntar efter. Hösten 2010 kommer vara den sämsta hösten i hela mitt liv.

Nu måste jag jobba lite mer innan jag somnar som en gris, jag vågar inte ens titta på klockan... :O:O 02.08!?!?

P.S. Ursäkta den osammanhängande texten D.S

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2010-05-29 13:23:48

får man fråga vad som är så hemskt med den kommande hösten? :O <3

Postat av: illa

Publicerad 2010-06-01 09:50:27

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela