Inget vidare

Publicerad 2010-07-31 03:17:18 i Allmänt,

Hemmagjorda killspel för tjejer är grejer det! Vi har snackat slut på allt som finns att snacka om och fnissat och tisslat som riktigt tjejiga tjejer gör på pyjamaspartyn. Vi har pratat om hånglande och picknickar och tandborstning och pojkar och hatkort och hjärtan och ja, allt som man kan tänka sig att tjejer snackar om faktiskt. Utom smink...och hästar.

Man kanske skulle ta och ta reda på lite om sin otroligt roliga skolstart :D Bilket schema man har och lite sånt ni vet. Lite deprimerande saker såhär på morgonkvisten. Eller?
Det står ingenting, synd för dem! Då kanske jag inte kommer då.
Gud vad jag inte har någon inspiration just nu! Förlåt för att jag slösade din tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela