Starborn

Publicerad 2010-12-29 14:25:50 i Allmänt,

De finns mååånga förear med jullov, eller vilket lov som helst, men sen finns det även nackdelar tro det eller ej. Några av fördelarna är väl några som till exempel att man får sova hur mycket man vill, det är snö ute(det är ju iofs baa på jul-och sportlovet men det ä najs, man kan äta vad man vill när man vill, det är tillåtet att bara titta på tv hela dagarna, en hel säsong av någon fin tv-serie kan slukas på nolltid...ja, det finns säkert fler men jag kommer inte på de ut nu.
De där få men ändå betydelsefulla nackdelarna kan vi inte bortse ifrån.
Man blr bara tröttare och tröttare fast det borde vara tvärtom c ibland hittar man inget att äta...
Jag funderar på att vara med i nästa säsong av "Ung & Bortskämd".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela