Strössel, fräknar och glitter

Publicerad 2010-08-29 00:28:07 i Allmänt,


GRATTIS Nassegos!! <3

Finns det en sötare discodansande, aktivitetsfixande, kakbakande, MISSE på denna jord?
I brist på ord, postar jag samma text som jag postade för någon månad sedan.

Misse, med sina fräknar som pryder hela hennes kropp, vet hur man fixar och trixar. Bara hon löser det olösbara och bara hon kan planera allt. Listor svämmar över hennes rum och ”Vad-man-kan-göra”-lapparna får inte plats i burken. Så mycket att göra men så lite tid att göra det på. Baka, sy, måla, dansa, jobba, städa, rensa, prata, skratta, gosa. Den här flickan har alltid en plan på lager så om du frågar henne vad ni ska göra utbrister hon först: MEN VA BEGÄRU!? Sedan tar hon fram penna och papper och påbörjar en lista som aldrig tar slut. Nasse sitter inte still. De bruna ögonen måste se allt och vill inte missa något. Det rycker i armar och ben varje gång hon hör ordet disco och dansen tar aldrig slut!

Älskar dig. Du är den finaste Nassen i världen. <3

PUSSIS

P.S. Sorry men 17-åriga 5-åringar är de sötaste 5-åringarna! <3 D.S.

Kommentarer

Postat av: Voxy

Publicerad 2010-08-29 23:55:16

Sötis!! Vilken underbarbeskrivning av våran Nasse! :D stämmer till 100 procent!! Puss på dig!! <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela