Hit the lights

Publicerad 2010-08-30 19:22:59 i Allmänt,

Jag har ont i hela kroppen. Och jag har inte ens gjort något extremt ansträngande! Bara haft idrott. Jag har t.o.m. ont i tummen...Helt stört.
Har införskaffat gymkort nu iaf för att få bort lite sälspäck som sitter på ställen som jag inte vill att det ska sitta på. Det kommer bli awesome! Kom till Åkeshov och se mig "bulka upp" med skivstången i handen.

Imorse regnade det men jag bestämde mig för att ha på mig shorts iaf för att det inte är höst än. Nu, ca 12 timmar senare är det världens finaste väder med blå himmel och kvällssol...det kanske inte är meningen att jag ska ha shorts på mig. Vad tror ni? Jag tror nej. Synd, för jag gillar shorts.

Nu har terminen börjat, det känner man. Läxora ligger snart på hög, inte riktigt än men snart så det är bäst att man avslutar det man har börjat med på en gång för annars blir det körigt. Därför sitter jag nu med Naturkunskapslabbrapport om, håll i er, hushållspapper! Japp, vi har undersökt densitet, vikt och uppsugningsförmåga i vanligt hushållspapper av olika sorter. Spänning på hög nivå är vad vi håller på med på Östra. Senare ska vi få dissikera räkor. Den ni, den kan ni inte slå! Vi kommer få använda förstoringsglas för att se organen men vad gör det när vi har gemenskap?

Nu ska jag fortsätta med mina viktiga läxor som ska ge mig ett MVG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela