Frustration hanging from my window

Publicerad 2010-04-29 17:00:24 i Allmänt,

Vädret idag är ju såå bedårande så man bara vill rulla runti gräset och skrika ut sitt vårskrik. Gör jag det? Nej, jag sitter för en gångs skull och pluggar...fast jag inte behöver :D Gal1, som Louise skulle säga ;)
Ska dra mej in till stan om ca 1 timme för att titta på en otroligt onödig teaterpjäs på stadsteatern....
JAG VILL INTE TITTA IDAG JAG VILL SPELA!!!!
Min dramalärare kunde inte ha valt en sämre dag och tid att ta med oss på. Och jag kan inte skippa den heller för den ska analyseras senare... ÅH! HATART!
Nu ska jag fortsätta plugga :D och sen ska jag sminka mitt vackra ansikte ;)

See ya latur gajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela