2 år kvar, sen är det slut, allt.

Publicerad 2010-04-30 15:22:07 i Allmänt,

Jahapp, så var det valborg igen. Ännu ett år har gått och mycket har hänt.
Ikväll blir det som jag tror att jag kanske har nämnt i tidigare inlägg, chill-grill med peeps från olika håll :D

Dagens händelse:
Idag har en speciell dag ägd rum på Östra Real. Treorna, som har fingrat på sina nybeställda mössor i någon månad nu, har äntligen fått sätta på sig beviset för att de ska få springa ut i världen som vuxna individer med mycket kunskap i bagaget och en förhoppningsvis ljus framtid som tar emot dem :D
Mösspåtagning är en aktad tradition som äger rum överallt i landet och som är den sista etappen i steget mot studenten.
Jag blir alldeles lycklig inuti när jag ser alla treor med sina mössor på huvudet och som är stolta över att de har förtjänat den. Just den svenska traditionen tycker jag är en av de allra bästa :D

Till nutiden då. Sitter för tillfället och lyssnar till tonerna från "Black Eyed Pease" I GOTTA FEELING!!!
Kvällen kommer bli lyckad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela