Let's do a "Donaghy"

Publicerad 2009-09-30 17:15:19 i Allmänt,

Ruttnandet börjar lite tidigare än vid döden för min del.
4 värdelösa håltimmar i skolan imorgon -.-'
Jag tror att vår mattelärare hatar oss :( Vi bad det snällaste vi kunde, utan att det skulle låta fånigt, om vi kunde få skippa timmen imorgon och jobba hemma men det gick absolut inte med tanke på "att vi ska labba imorgon". LABBA!? På matten? Fan asså :( Han kunde ju förståss inte flytta det till på måndag eller idag, nej då, det gick inte. Så imorgon bli det idrott kl. 09.20 och sen matte kl. 14.35.
Om ni inte har något för er så kan ni, som har mitt mobilnummer, smsa :D

Dagens I-landsproblem:
Jag har inga hela skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela