Somewhere over the rainbow.

Publicerad 2009-06-29 01:36:32 i Allmänt,

Tror ni att jag kommer att kunna sova ikväll? De som svarat ja, ni får.....................ingenting. Nej, är nämligen rätt svar!

Vet ni vad jag drömde i förrgår? Jo det var såhär. Jag och några kompisar var på Gröna Lund tror jag. Sen blev det svart. Efter det så såg jag en unge som typ torterade en liiiiten häst i vattnet och han, den lilla ungen, hade världens respekt för mej som om jag var hans lärare eller nått. Så jag bah: "Hörru, bitch, jag tar den där!" Inte bitch kanske men, ja ni fattar. Sen tog jag hästen och skulle släppa ut den i skogen. Jag gick fram till våra exeptionella ledare som satt vid ett bord och bah: "Jag ska bara släppa ut den här i skogen" Sen gav jag mej av.

Helt plötligt var vi jagade av någon och jag sprang genom skogen följd av ett lejon eller nått. Jag kom till ett villaområde och såg bilen som letade efter oss. Hästen hade jag typ kramat sönder på vägen och tappat. Det var mitt uppdrag att skydda den och jag failade. Sen hittade jag den igen och ställde den framför mej på ett bord.
Helt plötligt, igen, satt jag och en kompis i ett pariserhjul. Detta hjul snurrade lite väl fort, tyckte vi men det var kul.

Efter det var det dags att vakna.
Har ni drömt något kul på sistone? Eller bara något som ni kommer ihåg?
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Nina och är 22 år. Jag älskar katter, att fotografera och att skriva. Sedan januari 2014 pluggar jag "Journalistik och multimedia" på Södertörns högskola. Då och då hatar jag livet men jag ger inte upp än. Det ska finnas en mening med allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela